De Klant: Coachingsbureau The Gem Circle richt zich vooral op vrouwen met de ambitie succesvoller te worden op een evenwichtige en bewuste manier.
De Opdracht: Creëer een strategie om via content op de sociale kanalen en een website de filosofie en de coachingsmogelijkheden van TGC onder de aandacht te brengen van de gewenste doelgroep.
De Case: TGC wil graag vanuit een organisch gegroeide klantenkring de volgende stap te zetten naar een bredere naamsbekendheid maar heeft daarbij een contentstrategie nodig en hulp bij de realisatie van de verschillende benodigde contentvormen.
Vrouwen die het verschil (willen) maken. Krachtige persoonlijkheden die hun ambities waar willen maken, maar dit wel verantwoord en in balans met zichzelf en hun omgeving willen doen. Dat is de doelgroep waar TGC zich op richt. Met daarbij ook aandacht voor inner beauty en outer beauty. De boodschap kent meerdere lagen en dus is het belangrijk om per podium de juiste content soort en de juiste vorm te kiezen waarin de doelgroep wordt getarget. Belangrijk is dan ook om bij de onboarding eerst het DNA van het merk vast te stellen en gecombineerd met de merkwaarden te komen tot een contentstrategie en een kanalenstrategie. Stop interrupting what people find interesting and become what people find interesting! Hoe kan TGC zich presenteren als een relevante coachingspartij.