Communicatie-advies en contentproductie voor corporate uitingen
Onze Klant: Ambassadors of Entertainment.
Onze Opdracht: Advies en communicatie-ondersteuning
De case: Ambassadors of Entertainment beleeft begin 2018 een herstart doordat oprichter/eigenaar Marc Hofstede het bedrijf weer nieuw leven inblaast. De website is hét visitekaartje en daarmee de belangrijke eerste kennismaking voor nieuwe en bestaande klanten met Ambassadors of Entertainment.
————————-
De boodschap moet bezoekers direct aanspreken in de bestaande behoeftes en een helder beeld geven van de geboden diensten. Naast een aansprekende boodschap gaat het er ook om dat de site hoog scoort in de zoekmachine.Ambassadors of Entertainment legt zich in eerste instantie toe op het managen en begeleiden van carrières van artiesten, het beheren van auteursrechten in een eigen muziekuitgeverij en het bedenken, organiseren en produceren van evenementen.
Oprichter/eigenaar Marc Hofstede heeft een indrukwekkend trackrecord opgebouwd bij verschillende major muziekmaatschappijen, als manager van de muziekdivisie bij The Entertainment Group en als oprichter/eigenaar van het entertainment & merkenbureau Brand New Live.
Striped Elephant heeft Ambassadors of Entertainment geadviseerd in het opstellen van verschillende bedrijfsteksten en heeft daarnaast een belangrijke bijdrage geleverd in de productie van de corporate en websiteteksten.
Ambassadors of Entertainment is ‘preferred partner’ van Striped Elephant voor alle aan muziek en entertainment gerelateerde activiteiten die gekoppeld zijn aan de content marketingstrategieën.